Dendermonde – Op woensdag 31 maart wordt het allereerste Dendermondse ondernemingsbos ingehuldigd. Het bos is een initiatief van de leerlingen van 6 Handel en 6 Boekhouden-informatica van het VHTI. Zij verkochten bomen aan Dendermondse bedrijven die ze op het industrieterrein Hoogveld zullen aanplanten.

“Denderpop is meer dan muziek. Wij willen mensen samenbrengen en verbinden”
Op zaterdag 20 juni belooft Denderpop op de terreinen van GO! Talent opnieuw een festival dat mikt op sfeer, meezingen en dansbenen.


