Dendermonde – De Dendermondse Evangeliekerk schenkt nu vrijdag18 maart van 15 tot 17 uur koffie ten voordele van het goede doel. “Met de Koffiestop zamelen we geld in voor het werk van Broederlijk Delen. Elke koffiedrinker stopt een vrije bijdrage in de Koffiestopcollectebus en steunt zo groepen mensen in het Zuiden in hun strijd tegen armoede en onrecht. Elke kop koffie telt dus”, aldus de initiatiefnemers. Afspraak aan de Evangeliekerk, Lindanusstraat 2 (kant Oude Vest).

“Denderpop is meer dan muziek. Wij willen mensen samenbrengen en verbinden”
Op zaterdag 20 juni belooft Denderpop op de terreinen van GO! Talent opnieuw een festival dat mikt op sfeer, meezingen en dansbenen.


