Zoek

De Speelplaneet stelt kindercampagne voor

Dendermonde – De speelpleinwerking Speelplaneet pakt dit jaar voor de eerste keer uit met een campagne speciaal voor de kinderen. “Want communicatie naar hen is voor ons van groot belang”, aldus Jeroen De Smet, verantwoordelijke communicatie bij Speelplaneet.

Speelplaneet2007 “Ten eerste ontwikkelden we speciaal voor de kinderen een eigen logo. Herkenbaarheid is hierbij het doel. Ons figuurtje kreeg de naam Moesj en stelt een rupsje voor.”

Er werd verder ook een slogan voor de speelpleinwerking bedacht. “We werken steeds met een basisslagzin, aangevuld met en van de verschillende varianten. Ook onze kenmerkende kleuren werden aangepast. Voortaan zal de Speelplaneet te herkennen zijn aan zijn rood-witte kleur. Opvallend en niet toevallig de Dendermondse stadskleuren. Deze hele visuele stijl werd samengebracht in een eigen huisstijl, stickermateriaal, flyers en affiches”, laat Jeroen De Smet weten.

De laatste week van juni organiseert Speelplaneet een Speelpleinzomertoer. “Dan gaan we langs op zoveel mogelijk Dendermondse scholen om alle kinderen kennis met ons te laten maken. Extra aandacht zal uitgaan naar Baasrode waar we het verdwijnen van Speelplein ’t Broek zoveel mogelijk willen opvangen”, weet Jeroen De Smet.

Select 2022Select 2022

Meer nieuws

Wereldwinkel Dendermonde steunt 11.11.11

Begin november is traditioneel de campagne-periode van 11.11.11. Dit jaar wil Oxfam-Wereldwinkel Dendermonde de actie op een speciale manier ondersteunen. 10% van

Geef een reactie