Dendermonde – Vanavond, vrijdag 6 mei 2011, vindt een infoavond plaats over de projecten die het stadsbestuur in 2010 in het kader van ontwikkelingssamenwerking financieel heeft gesteund. De projectindieners komen zelf aan het woord en brengen het verhaal achter hun aanvraag. Iedereen die geïnteresseerd is in de Noord-Zuidproblematiek is van harte welkom om 19.30 uur in de Reynoutzaal van het stadhuis.

“Denderpop is meer dan muziek. Wij willen mensen samenbrengen en verbinden”
Op zaterdag 20 juni belooft Denderpop op de terreinen van GO! Talent opnieuw een festival dat mikt op sfeer, meezingen en dansbenen.


