Sint-Gillis – Zopas speelden de dames van de Dendermondse Rugbyclub tegen Mons-Frammeries, en wonnen die wedstrijd met 41-7. Daarmee haalden de Gazellen -zoals de Dendermondse damesploeg ook wordt genoemd- de titel binnen, en mogen ze zich Kampioen van België noemen. Proficiat!

“Denderpop is meer dan muziek. Wij willen mensen samenbrengen en verbinden”
Op zaterdag 20 juni belooft Denderpop op de terreinen van GO! Talent opnieuw een festival dat mikt op sfeer, meezingen en dansbenen.


