Dendermonde – Handbalclub Dendermonde wordt voortaan geleid door Luc Peersman. Hij volgt Jurgen Van Beveren op. Kris Borms en Ivan Segers blijven op post als respectievelijk secretaris en penningmeester. Jelle Biva wordt ondervoorzitter. Willem Willems neemt de evenementen voor zijn rekening en Jo Bytebier wordt de sportief verantwoordelijke. Peter De Swaef zal de sponsoring opvolgen. Jurgen Van Beveren blijft lid van het bestuur samen met Hans Van Gaver, Jelle Van Brempt, Manu Haffner, Nicky Allaert en Ilva Teirlinck. Steffen Baert verlaat het bestuur.

“Denderpop is meer dan muziek. Wij willen mensen samenbrengen en verbinden”
Op zaterdag 20 juni belooft Denderpop op de terreinen van GO! Talent opnieuw een festival dat mikt op sfeer, meezingen en dansbenen.


