Dendermonde – Het algemeen ziekenhuis Sint-Blasius presenteert op dinsdag 7 juni in aanwezigheid van Vlaams minister Jo Vandeurzen – als eerste Vlaamse zorginstelling – zijn duurzaamheidsverslag. “Diezelfde dag zal het ziekenhuis het VOKA Milieucharter behalen, eveneens als eerste Vlaamse zorginstelling. Het duurzaamheidsverslag en het milieucharter zijn twee mijlpalen in het duurzaamheidsbeleid van het ziekenhuis, dat zich op een transparante manier wil verantwoorden aan de gemeenschap over de bedrijfsvoering en over de kwaliteit van de zorg”, laat woordvoerder Dominique Potteau weten.

“Denderpop is meer dan muziek. Wij willen mensen samenbrengen en verbinden”
Op zaterdag 20 juni belooft Denderpop op de terreinen van GO! Talent opnieuw een festival dat mikt op sfeer, meezingen en dansbenen.


