Dendermonde – Als nu vrijdag de Rode Duivels hun wedstrijd tegen Turkije winnen dan rijdt – volgens dit bericht op de website van De Morgen – een claxonkaravaan door Dendermonde. Het idee komt van Kobe Van Reppelen (Genk) die via Facebook al meer dan 23.000 fans zou hebben verzameld. Weet iemand waar in Dendermonde wordt afgesproken? Op de Grote Markt? : )

“Denderpop is meer dan muziek. Wij willen mensen samenbrengen en verbinden”
Op zaterdag 20 juni belooft Denderpop op de terreinen van GO! Talent opnieuw een festival dat mikt op sfeer, meezingen en dansbenen.


